piątek, 24 lipca 2015

Początki zawsze bywają trudne...

Co wypadałoby umieścić w pierwszym poście na blogu?
Długo się zastanawiałam i nadal nie wiem!
Początki ZAWSZE są trudne, ale trzeba być silnym i wziąć za rogi wszystkie niepowodzenia i przeszkody losu!

Może chcielibyście się czegoś o mnie dowiedzieć ( jeśli ktokolwiek to czyta)?
A więc:
Jestem Ola i mam 14 lat.
Przez te wszystkie lata ZAWSZE (znowu chcę podkreślić jakie silne znaczenie ma to słowo) towarzyszyły mi książki.
Płynnie czytać umiałam już w wieku 6 lat dzięki mojej mamie, która poświęcała mi każdą wolną chwilę ucząc mnie i czytając mi rozmaite książki!
Z czasem jednak czytanie mi nie wystarczało i  sama zaczęłam tworzyć krótki opowiadania i wiersze. Miałam wtedy siedem lat więc w moich książkach było dużo błędów!
Z czasem fascynacja książkami mi ustąpiła i pozostałam tylko na czytaniu lektur i kilku dodatkowych książek.
Gdy skończyłam 12 lat stałam się fanką pewnego zespołu o którym pisałam fanfiction.
Na blogu miałam ok 5 historii o tematyce fanfiction!
Potem poznałam YouTuberki i ich blogi, też chciałam pisać bloga o lifestylu i modzie!
Założyłam więc takiego bloga, który z upływem tygodni zmieniał się w bloga o książkach!
W przeciągu tych wakacji przeczytałam 20 książek, co sprawiło, że zmieniłam tematykę bloga :)
Teraz piszę tego posta i mam bardzo dużo pomysłów na kolejne!!!
Na razie przez wakacje posty będą się pojawiać w
-środę
-sobotę

Mam nadzieję, że post wam się podoba i zapraszam do czekania na inne :)
~BuchOla

Znalezione obrazy dla zapytania never give up napis

11 komentarzy:

  1. Też uwielbiam czytać książki i tez pisałam opowiadania w wieku 7 lat i piszę do dziś :). Wychodzi na to, że mamy wiele wspólnego. Pozdrawiam i życzę sukcesów.

    Zapraszam również do siebie:
    Mój blog --->http://girl-with-dreeams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pisałam opowiadania jak byłam młodsza, niedawno też pisałam fanfiction ale zrezygnowałam. :|
    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      ja już też nie piszę fanfiction

      Usuń
  3. pierwszy post jak najbardziej udany brakuje tylko jakiegoś zdjecia ;) czekam na środę, chętnie Cię odwiedzę i przeczytam post ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy post jest zawsze trudny.. Ale ty sobie z nim poradziłaś ;)
    Życzę Ci dużo obserwatorów i aktywność :)

    violaaandkasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. początku zawsze są trudne w każdej dziedzinie, nie można być też we wszystkim dobrym na samym początku więc pewnie długo ci zajmie dążenie do blogowej perfekcji, tak jak każdemu, życzę ci powodzenia w blogowaniu!
    polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu !
    http://bymikabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń