środa, 12 sierpnia 2015

Coffee Book TAG by BuchOla

Uwielbiam ten TAG dlatego stwierdziłam, że może warto również na niego odpowiedzieć!

1. Czarna kawa : Książka, w którą ciężko się mi  wbić, ale ma wielu fanów.
 
Czuję, że teraz pojawią się na mnie hejty, ale dla mnie ta fabuła jest bardzo ciężka do zniesienia. Może gdybym ją skończyła zmieniłabym zdanie, ale zabierałam się za nią chyba z 7 razy i zawsze na niej zasypiam.
 
2. Miętowa mocha : Książka, która zyskała większą popularność w zimę lub inny uroczysty czas w roku.
 
Cóż, ta książka to klasyk, wydaje mi się, że każdy choć raz przeczytał tą książkę lub obejrzał film!
Zawsze zimą zasiadam z ciepłą herbatą przy choince i ją czytam, jest to pewnego rodzaju mój zimowy must have!!!
 
3. Gorąca czekolada : Twoja ulubiona dziecięca książka
 
 
Znalezione obrazy dla zapytania dzieci z bullerbyn                           Znalezione obrazy dla zapytania franklin książki              Znalezione obrazy dla zapytania baśnie rosyjskie
 
 1) ,,Dzieci z Bullerbyn" to kolejny klasyk!!! Ta książka jest dla mnie zbiorem niesamowitych wspomnień jak leżałam obok mamy, która czytała mi między innymi ,,Dzieci z Bullerby"
2) ,,Franklin" to coś co kochałam! W biblioteczce książki z tej serii zajmowały mi ponad pół regału!!
Tych książek nigdy nie miałam za mało, a moją ulubioną chyba była: ,,Franklin jest starszym bratem"
3) Baśnie rosyjskie zawsze bardziej mnie ciekawiły niż nasze polskie!!!
 
4.  Podwójne espresso : Książka, która trzymała cię na krawędzi fotela od początku, do końca
Znalezione obrazy dla zapytania 7 razy dziś
 
Co tu wiele  mówić? Ta książka jest genialna! Zapraszam na jej recenzję (Kliku do receznji)
 
 
5. Starbucks : Książka którą widzisz wszędzie
 
Znalezione obrazy dla zapytania igrzyska śmierci
Aż wstyd przyznać, ale jeszcze tego nie czytałam! Spokojnie nadrobię to!!!
 
6. Hipsterska kawiarnia : Książka napisana przez niezależnego autora.
 
Znalezione obrazy dla zapytania girl online
Nie wiem, czy ,,Girl Online" mogę tak nazwać, ale kompletnie nie wiem jaką książkę mogę dopasować do tej kategorii!
Uważam jednak, że w pewnym sensie Zoe Sugg mogę tak nazwać! Recenzja książki już jest na moim blogu! Kliku Klik do mojej pierwszej recenzji
 
7. Ups! Przypadkowo dostałem bezkofeinową… : Książka, po której spodziewałeś się więcej.
 
Znalezione obrazy dla zapytania gwiazd naszych wina książka
 
W tym poście już kolejny raz narażam się na hejty!
Ale naprawdę co do tej książki miałam wysokie wymagania, którym nie sprostała! Uważam jednak, że ta książka jest wzruszająca i naprawdę przyjemna jednak jest to książka, którą przeczytałam raz i nie czuję potrzeby, aby czytać ją jeszcze raz .
BARDZO PRZEPRASZAM!
 
8. Idealne połączenie : Książka lub seria, która była zarówno gorzka, jak i słodka, ale ostatecznie przypadła ci do gustu
 
Znalezione obrazy dla zapytania love rosie książka
 
I co tu więcej mówić, książka piękna, urocza, dość obszerna ale i momentami gorzka!
Także zapraszam na recenzję tylko porównawczą Masz ochotę ją przeczytć? KLIK

P.S. Post powstał dzięki pytaniom, które znalazłam u
(Kliku do bloga) Książkowani Alex

Do następnego <3


4 komentarze:

  1. Love, Rosie i Najdłuższa Podróż - kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Love Rosie też kocham, ale Nizwykla Podróż mnie pokonała

      Usuń
  2. Widzę tuta mnóstwo ciekawych tytułów :) Girl Online zamierzam niedługo przeczytać, bo głośno o niej ostatnio :) Najbardziej lubię książki motywacyjne jeśli chodzi o tematykę ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń