niedziela, 16 sierpnia 2015

TAG: Moje ulubione ksiażki dzieciństwa

Hejka kochani! Dzisiaj mam dla was post, w którym trochę powspominam czasy, gdy byłam jeszcze dzieckiem! Może niektóre pozycje pamiętacie i wy?
 
1. Pierwszą pozycję zajmuje seria ,,Franklin", którą kolekcjonowałam i ubóstwiałam.
Były to cieniutkie książeczki o małym żółwiku Franklinie i jego przyjaciołach.
 
Znalezione obrazy dla zapytania franklinZnalezione obrazy dla zapytania franklinZnalezione obrazy dla zapytania franklinZnalezione obrazy dla zapytania franklin książkiZnalezione obrazy dla zapytania franklinZnalezione obrazy dla zapytania franklin książkiZnalezione obrazy dla zapytania franklin książkiZnalezione obrazy dla zapytania franklin książki
 
2. Drugą pozycją jest ,,Kubuś Puchatek"!  Mogę wam zdradzić, że to nie Kubuś był moją ulubioną postacią, a Kłapouchy! Zbierałam nawet wszystkie maskotki z Kubusia, a to moja ulubiona książka z tej serii:
 
  
 
3. Trzecią pozycję przyznałam rudowłosej, piegowatej dziewczynce i jej zwierzakom, a mowa tutaj oczywiście o ,,Pipi", tą książkę powinien znać każdy, to przecież klasyk klasyków!
 
 
5. Piątą pozycję zajmuje ,, Baśnią rosyjskim", które tak uwielbiałam, i uważałam je za bardzo ciekawe. Ta fascynacja zaczęła się, gdy pani w przedszkolu zaczęły nam je czytać!
 
 
5. Tu bardzo długo się zastanawiałam czy umieścić tak wciągającą książkę pt. ,,Dzieci z Bullerbyn" czy nasze ,,Polskie legendy"
Stwierdziłam jednak, że zajmą miejsce  ex aequo!
 
             
 
To już wszystko w dzisiejszym poście! Swoje ulubione książki możecie pisać w komentarzach, do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz